Zaloguj się. Zalogowani doładowują szybciej!
PayU

Logując się akceptujesz Regulamin i wyrażasz zgodę na udostępnienie metod płatności zapamiętanych na Twoim koncie PayU.

Doładowanie

Jak doładować telefon na kartę?

W serwisie doladowania.payu.pl, dokonasz bezpośredniego doładowania telefonu prepaid w sieciach: Orange GO/POP, Simplus, 36i6, MixPlus, Sami Swoi, Heyah, Tak Tak, Play, Plush, Lyca Mobile i Virgin Mobile bez wychodzenia z domu. Cała operacja zajmuje kilka minut.

Kolejne kroki podczas zakupu:

  1. Podaj numer telefonu komórkowego (9 cyfr), który ma zostać zasilony.
  2. Wybierz kwotę zasilenia.
  3. Wybierz formę płatności
  4. Dokonaj fizycznej zapłaty.

Telefon możesz doładować również, wybierając jedną z dwóch opcji – logowanie kontem PayU lub Facebookiem. Jeżeli logujesz się po raz pierwszy przez Facebooka, otrzymasz emaila z linkiem aktywacyjnym i prośbą o nadanie sobie hasło do konta PayU.

Czy logowanie do serwisu jest konieczne?

Nie, możesz doładować telefon na kartę bez konieczności logowania się do serwisu doladowania.payu.pl. Nie będziesz mógł jednak skorzystać z dodatkowych funkcji takich, jak:

  • zapamiętanie doładowywanych numerów telefonów,
  • bezpieczne zapamiętanie kart płatniczych,
  • możliwość automatycznego doładowywania co miesiąc.
Co mi daje logowanie do serwisu?

Będąc zalogowanym, czy to kontem PayU czy Facebookiem doładowujesz telefon szybciej i sprawniej. Korzystasz bowiem z opcji zapamiętywania doładowywanych numerów oraz danych z karty, a także masz możliwość włączenia cyklicznego zasilania konta telefonu w odstępach miesięcznych.

Czy logowanie przez Facebooka jest bezpieczne?

Podczas autoryzacji usługi w serwisie społecznościowym udostępniasz nam jedynie adres email (niezbędny do wykonania doładowania) i numer telefonu, jeżeli został podany w profilu Facebook. Jednocześnie gwarantujemy Ci, że niczego nie opublikujemy na Twoim Facebooku.

Na jakie kwoty mogę doładować telefon?

W ramach usługi PayU umożliwia zasilanie kont o następujące kwoty:

  • Orange Go i POP: 5, 10, 30, 40, 50, 100, 200 PLN
  • Simplus: od 5 do 500 PLN
  • 36i6: od 5 do 500 PLN
  • MixPlus: od 10 do 500 PLN
  • Sami Swoi: od 10 do 500 PLN
  • Heyah: od 5 do 500 PLN
  • Tak Tak: od 5 do 500 PLN
  • Play: od 5 do 300 PLN
  • Plush: od 5 do 500 PLN
  • Lyca Mobile: 5, 10, 20, 30, 50, 100 PLN
  • Virgin Mobile: 5, 10, 30, 50, 100, 150 PLN.
Ile kosztuje doładowanie telefonu na kartę?

PayU nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za doładowanie telefonu. Czasami operatorzy wprowadzają okresowe promocje, wtedy Twoje konto może zostać doładowane kwotą wyższą niż zadeklarowana.

Po jakim czasie konto telefonu zostanie uzupełnione?

Nasz serwis ma połączenie online z operatorami dlatego doładowanie zostaje zlecone natychmiast. Nie mamy jednak wpływu na to, jak szybko operator doładuje Twoje konto.
Zazwyczaj dzieje się to w ciągu kilku minut od zaksięgowania płatności.

Czy otrzymam potwierdzenie zrealizowania transakcji?

Tak, po doładowaniu telefonu na podany w zamówieniu adres email zostanie wysłane potwierdzenie doładowania konta.

Czy jest możliwość zmiany częstotliwości cyklicznego doładowania?

Automatyczne zasilenie telefonu jest dostępne jedynie w cyklu comiesięcznym.

Płatność

Opłaciłem zamówienie przy użyciu karty płatniczej. Minęły już 24 godziny, środki są zablokowane, a doładowanie nie dotarło.

Jeśli w przeciągu 24 godzin od złożenia i opłacenia zamówienia przy użyciu karty płatniczej nie otrzymałeś doładowania, oznacza to, że najprawdopodobniej płatność została anulowana i zamówienie nie zostanie zrealizowane. W każdej chwili możesz sprawdzić status doładowania:

 

Opłaciłem zamówienie przy pomocy „szybkiego przelewu”, ale zamówienie nie zostało zrealizowane w ciągu 3 minut.

Upewnij się, czy w chwili, gdy składałeś zamówienie, Twój bank udostępniał przelewy on-line. Nie wszystkie banki umożliwiają płatności „szybkimi przelewami” przez 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. Sprawdź.

W jaki sposób mogę dokonać płatności za doładowanie telefonu?

Serwis doladowania.payu.pl oferuje niemalże wszystkie formy zapłaty:

  • VISA
  • MasterCard
  • mTransfer
  • Płacę z iPKO
  • Płacę z Inteligo
  • Przelew24 z BZ WBK
  • Płacę z Alior Bankiem
  • Płacę z T-Mobile Usługi Bankowe
  • Płacę z Citi Handlowy
  • Płać z ING
  • Pekao24Przelew
  • Millennium – Płatności Internetowe
  • Przelew Online Crédit Agricole
  • Płać z Nordea
  • Przelew z Deutsche Banku
  • Paylink Idea
  • Płacę z PBS
  • Płać z BOŚ
  • EuroBank Płatność Online
  • Przelew z BPH
  • Poczta Polska oraz inne uprawnione placówk
  • BGŻ BNP Paribas
  • Getin Bank

Płatność przelewem z banków nie realizujących przelewów online:
Decydując się na przelew z banków, które nie realizują przelewów online otrzymasz odpowiednie dane do przelewu oraz możliwość przejścia na strony swojego banku celem wprowadzenia tych danych do przelewu elektronicznego. Uzyskasz także możliwość wydrukowania wypełnionego druku przelewu.

Płatność przelewem z innych banków:
Jeżeli posiadasz konto w innym banku, niż powyżej wymienione, wybierz formę „Karta bankowa” i użyj karty wydanej przez Twój bank. Ewentualnie użyj formy „Przelew bankowy”, a otrzymasz dane do przelewu, które podasz w swoim banku. Uzyskasz także możliwość wydrukowania wypełnionego druku przelewu.

Płatność kartą płatniczą:
Po zaakceptowaniu wprowadzonych danych na
doladowania.payu.pl zostaniesz poproszony o podanie:

  • numeru karty płatniczej,
  • daty jej ważności,
  • kodu CVV widocznego na odwrocie karty.

Po poprawnym wprowadzeniu powyższych danych, PayU weryfikuje dane i następuje autoryzacja Twojej płatności.

Co daje mi zapisanie danych z karty?

Szybkość.

Jeśli zapiszesz kartę, płatność może trwać 0,5 sekundy. Raz zapisany instrument płatniczy pojawia się przy każdej kolejnej transakcji, która realizowana jest we współpracy z Twoim bankiem. Nie masz się czego obawiać.

Ile kart mogę zapisać w koncie PayU?

Tyle, ile chcesz. Może to być zarówno karta debetowa, jak i kredytowa: Visa lub MasterCard.

Jak włączyć cykliczne doładowanie telefonu?

Aktywacja usługi zajmie Ci chwilę. Kolejne kroki działania:

  1. Zaloguj się przez Facebooka lub kontem PayU.
  2. Doładuj konto. Kwota doładowania nie jest ważna. Może to być 5, 10, 20, 30, 50, 100, 200, a nawet 500 zł. Za zasilenie telefonu zapłać kartą debetową lub kredytową (Visa, Mastercard).
  3. Zaznacz opcję „doładowanie cykliczne” oraz określ dzień doładowania – obciążenia karty płatniczej. Pamiętaj, nie ponosisz żadnych dodatkowych opłat.
  4. Zapłać i nie martw się kolejnym doładowaniem telefonu. Pieniądze z wybranej karty płatniczej zostaną automatycznie pobrane w następnych miesiącach.
Co to jest 3D Secure?

To dodatkowe zabezpieczenie karty w transakcji internetowej.
Oznacza to, że podczas płatności kartą w internecie poza standardowymi danymi:

  • numerem karty,
  • datą jej ważności
  • oraz kodem CVC (3 cyfry na odwrocie karty),

trzeba podać (na stronie banku) dodatkowy kod jednorazowy, przesłany w postaci np. sms-a.
Po autoryzacji transakcji wracasz na stronę sklepu.

Mechanizm 3D Secure zabezpiecza Twoją kartę i dostępne w ten sposób pieniądze.
O dostępność usługi w poszczególnych kartach płatniczych należy pytać w banku.

Po transakcji

Przy składaniu zamówienia pomyliłem numer telefonu, który chciałem doładować. Czy mogę odzyskać pieniądze?

Zgodnie z regulaminem serwisu przedmiotem usługi jest świadczenie, które z uwagi na jego charakter nie może zostać zwrócone. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za błędy w weryfikacji numeru telefonicznego, jak również za jakiekolwiek następstwa podania niewłaściwego numeru telefonu przez zamawiającego. Niestety w takim przypadku zwrot środków nie jest możliwy.

Nie otrzymałem doładowania bonusowego, mimo, iż podstawowa wartość została już zrealizowana.

Doładowania bonusowe realizowane są bezpośrednio przez operatora sieci, po zrealizowaniu zamówienia głównego, zwykle w ciągu 24 godzin. Jeśli nie otrzymałeś bonusu, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Operatora, u którego doładowanie zakupiłeś.

Otrzymałem potwierdzenie na adres email o zrealizowaniu zamówienia, ale stan konta telefonu nie zmienił się.

W celu aktualizacji stanu konta należy wyłączyć, a następnie włączyć telefon oraz sprawdzić, czy skrzynka wiadomości sieciowych nie jest przepełniona. W przypadku braku rezultatów skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Operatora. Tylko operator ma możliwość aktualizacji konta.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT za zakupione doładowanie?

Tak, w tym celu należy skorzystać z formularza na stronie z podsumowaniem transakcji, lub przejść do zakładki „Faktura” i podać odpowiednie dane. Do każdego zrealizowanego zamówienia należy odrębnie zgłaszać żądanie wystawienia faktury VAT. PayU udostępnia faktury w formie elektronicznej. Potrzebę wystawienia faktury zgłoś do końca miesiąca kalendarzowego, w którym kupiłeś doładowanie. Jeżeli ten czas minął, napisz proszę nam wiadomość.

Czy można zrezygnować z opcji cyklicznego doładowania?

Z usługi można zrezygnować, kontaktując się ze swoim bankiem lub bezpośrednio z PayU. Aktualnie pracujemy nad udostępnieniem tej opcji z poziomu konta w serwisie doladowania.payu.pl.

Do czego służy opcja status transakcji?

Opcja status transakcji umożliwia sprawdzenie aktualnego stanu transakcji. Wystarczy podać numer zamówienia oraz numer telefonu, aby wyświetlił się jeden z trzech statusów:

Jakie są formy powiadomienia o nowej fakturze?

Fakturę elektroniczną możesz pobrać, klikając w link z emaila.

Czy jest możliwość zbiorczego wystawienia faktury VAT?

Każda faktura wystawiana jest indywidualnie do zrealizowanej transakcji. Prośbę o jej otrzymanie należy zgłaszać odrębnie.

Otrzymałem fakturę ze złą datą sprzedaży. Co należy zrobić w tej sytuacji?

Jeśli po wystawieniu faktury VAT dokumentującej sprzedaż okaże się, że zawiera ona jakiekolwiek błędy, przyślij nam proszę notę korygującą.

Czy faktury elektroniczne są płatne?

Nie, usługa e-faktury jest bezpłatna.

Pozostałe

Jeśli w dniu 5 maja 2016 r. uruchomiłem usługę i wybrałem dzień doładowania 22 maja, to kiedy dokładnie nastąpi pierwsze doładowanie?

Pierwsze cykliczne doładowanie telefonu zostanie wykonane w następnym miesiącu. Czyli w tym przypadku 22 czerwca 2016 r.